آدرین آدرین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

آدرین عشق مامان

یه شروع با تاخیر

1391/6/5 21:32
نویسنده : مامانه آدرین
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبه من و عشقم آدرین

ببخشین که اینقدر دیر اومدم و اینجا واستون اپ کردم

اخه اقا ادرینه ما دیگه بزرگ شده و اصلا نمیزاره که من دست به سیستم بزنم

توی اداره هم نت نداشتم تو این مدت و دستم از همه جا بسته بود

تو این مدت اتفاقای خیلی زیادی واسه عشقم افتاد اما مهمترین اتفاف تولد دو سالگی عمره مامان بود

البته چون روز تولد عشقم شهادت امام علی بود من با یک هفته تاخیر تولدش رو برگزار کردم

نفسه من دیگه واسه خودش مردی شده تو صحبت کردن خیلی راه افتاده ، جمله میگه واسه خودش

شیرین زبونی شده که بیا و ببین ، سوال پیچت میکنه در حد تیم ملی ، کنجکاو و باهوش

یواش بگم ولی هنوز می می میخوره ، هر کاری کردم بعد از دو سالگی ازش بگیرم نشد

مامانم وقتی هست خیلی دعوا میکنه که بهش می می ندم

ولی من یواشی شبا و گاهی هم روزا بهش می می میدم

خلاصه کلام ما مامان و باباها کم کم پیر میشیم و عشقامون روز به روز بزرگتر و شکوفاتر میشن

این اپ رو همین جا تمام میکنم و تو اپ بعدی کلی از عکسهای تولد عشقم میزارم

دوست داره تمام نی نی های دنیا هستم و از راه دور میبوسمشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)