آدرین آدرین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

آدرین عشق مامان

عشقه مامان راه رفت

1390/6/22 11:21
نویسنده : مامانه آدرین
626 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره بعد از ماهها انتظار عشقم تونست به تنهایی راه بره 

البته راه که هیچی آقا میخواد بدوه

 

 خدای مهربون رو واسه این همه لطفی که در حق من داره شاکرم

خدااااااااایا شکرت     واسه تمام خوبیهات       واسه پسره ناز و خوشکلی که بهم دادی

 

واسه دگرگونی زندگیم تو این 13 ماه که یکی از ستاره های آسمونیت رو چیدی و به من دادی

 

دیروز یعنی 1390/6/20 آدرینم وارد 13 ماهگی شد

حالا دیگه وقتی دستای کوچولوشو میگیره و به دیوار راه میره 

 

میتونه دو یا سه متر رو تنهایی راه بره  اما بازم تلو تلو خوران زمین می افته

 

دیروز عصر بابا مامان جونش و باباش رفته بودیم بیرون و آقا کوچولوی ما همش گریه میکرد 

 

که منو بزارین زمین تا خودم راه برم و اگه افتادم رو زمین چهار دست و پا برم

 

تازه شیطون بلا حالا دیگه میفهمه اسباب بازی فروشی یعنی چی !!!!!

و این یعنی اول بدبختی ما

دیروز وقتی از دره مغازه اسباب فروشی رد شدیم آقا شروع کرد به اِه اِه کردن و این یعنی اینکه بریم تو

مغازه ، و وقتی رفتیم تو مغازه به طرف صد تا چیز اشاره کرد و همش میگفت اٍه اٍه یعنی از همش میخوام

و مامان جونش واسش یه کتاب   و یک اسباب بازی هوش خرید .

 

خلاصه کلام اینکه آدرین عمره مامانه و من با تمام وجودم عشق میکنم که بزرگ شدنش رو میبینم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی
12 مهر 90 12:01
سلام من سوده مامان آنیسا هستم یه وبلاگ درست کردم واسه مامانا اگه دوست داشتین یه سری هم به من و دخترم بزنین بوس واسه آدرین جون http://http://ssana90.blogfa.com http://ana89.niniweblog.com/