آدرین آدرین ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آدرین عشق مامان

روزگاره آدرینی

1390/6/16 13:28
نویسنده : مامانه آدرین
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسره گلم عشقه نازم

امیدوارم که خوب باشی

امروز مامان اومده که چند تا از عکسای نازتو بزاره تو وبلاگت

این روزا آدرین مامان داره تمام سعیشو واسه راه رفتن میکنه اما هنوز موفق نشده

به قوله خودم آدرین مامان پیرمرد شد  و هنوز راه نرفت 

 

آدرینه نازم این روزا اینقد شیطون شدی که اگه دو دقیقه من و بابا و مامان جونت چشم ازت برداریم و

 

تنهات بزاری سریع یه دسته گل بزرگی به آب میدی

 

راستی شازده پسر از دکتر رفتن و عکس گرفتن هم خیلی میترسه

وقتی پا میزاریم تو مطب دکتر و یا عکاسی آنچنان جیغی میکشی که ابروی آدم میره

 

الان سه روزه که دارم پشت سره هم میبرمت عکاسی

ولی هنوز نزاشتی سه تا دونه عکس ازت بگیرن

 

خلاصه کلام مامان عاشقه تمام شیرین بازیها و خراب کاریهای گل پسرشه

 

حالا میریم سراغه عکسای نفسه مادر

الهی من فدای چشمات بشم مادر

 

من قربون این بدنت بشم مااااااااااااااااااااااادر که عاشقتم

الهی مامان قربونه نگاه کردنت عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane adrian
20 شهریور 90 15:33
یادم رفت اسممو بنویسم.ببخشید.