آدرین آدرین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آدرین عشق مامان

عشقه مامان یک ساله شد

1390/5/25 13:36
نویسنده : مامانه آدرین
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

تولــــــــــــــــــــــد تولـــــــــــــــــــــــد

تولدت مبـــــــــــــــــــارک

عشق مـــــــن

 

هـــــــــــــــــــــــــورا  هـــــــــــــــــــــــــورا  

آدرین مامان یک ساله شد

الهی من قربون این پسره نازه خوشملم بشم

الهی من دورش بگردم که یک سال از بهار زندگیش گذشت

و گل پسرم کم کم داره واسه خودش مردی میشه

 

روز ٥ شنبه ٢٠ مرداد واسه عشقم تو خونه تولد گرفتیم

بابا پیمان تمام سقف خونه رو بادبادک زد

و مامان جون هم کلی غذاهای خوشمزه درست کرد واسه مهمونا

مامانی هم یه کیک خوشمل واسه پسرش سفارش داد

اما چشمتون روز بد نبینه تا خوشمل مامانی شمعه رو کیکو دید از ترس یه جیغی کشید که انگار  فیلم وحشت دیده و چسبید به من 

خلاصه سرتون رو درد نیارم اصلا نمیزاشت که ازش عکس بگیرن ، بغل کسی هم نمیرفت

تا اینکه بغل علی (پسر خاله مامان ) آروم گرفت و از اول تا آخر تمام عکسا تو بغل اون بود

همه فامیل واسه گل پسرم کادوهای خوشکلی آورده بودن که من فقط عکس کادوی مامان و بابا رو میزارم

که یه تاب و سرسره خیلی قشنگ بود (امیدوارم که آدرینم خوشش اومده باشه )

راستی یادم رفت بگم که درست صبح ٥ شنبه عشقم دندون پنجم و ششمش رو در آورد

که همه میگفتن دندونهای نیش خیلی دردناک هستن و تا آخر شب همینطور بی آرومی میکرد

خلاصه روز تولد عشقم بلاخره با خوبی و خوشی گذشت

امیدوارم که نفس ما صدمین بهار زندگیش رو هم ببینه (البته اون روز دیگه من و بابایی نیستیم )

در آخر هم یک چند تایی از عکسای نفسم رو میزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آتین
4 شهریور 90 15:12
سلام عزیزم ای جووووووونم آدرینی یک ساله شددددددد عکسای تولدش قشنگ بودن کادوتونم که عاااالی بود ایشالا 120 سالگیش می بوسمتون
مامان آتین
4 شهریور 90 15:12
مامان آتین
4 شهریور 90 15:14
تولدت مبااااااااارک تولدت مبااااااااارک تولدت مبااااااااارک
مامان آترین
8 شهریور 90 3:51
یه آسمون گلهای یاس و میخک یه دنیا عشق و اشتیاق و پولک یه قلب عاشق و یک قلب کوچک میخواد بهت بگه تولدت مبارک. هوراااااااااااااا
مامانی
16 شهریور 90 10:07
مبارکهههههههههههههههههههههه
مامان ایلین
30 فروردین 91 12:02
سلام سلام این پیام امروز توی یه وب خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش