آدرین آدرین ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

آدرین عشق مامان

خدااااااااااای مهربون شکرت

1390/5/15 13:53
نویسنده : مامانه آدرین
731 بازدید
اشتراک گذاری

((خدای مهربون شکرت))

 

خدا جونم ازت ممنونم که عشقم رو خوب کردی

و نگرانی رو از مامان و بابا و مامان جونه آدرین دور کردی و گل پسرم حالش خوب شد

 

امروز فقط آپ کردم که بگم تبهای آدرینم قطع شد.(الهی فداش بشم من )

 

و آزمایشش نشون داد که فقط ویروس هوا بوده و عشقه مامان چیزیش نبوده

وای نمیدونین که چقد خوشحالم از اینکه آدرینم خوب شده

دوباره به فضولیهاش ادامه میده با دوستاش بازی میکنه

 

و با شیطونیهاش حاله همه رو میگیره

 

و از همینجا واسه تمام کوچولوهایی که خدایی نکرده مریض هستن دعا میکنم که زود زود خوب بشن

 

( آمین یا رب العالمین)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ماماني پارسا
15 مرداد 90 14:59
خدا رو شکر که ني ني خوب شده...ادم خودش هزار جور مرض بگيره ولي بچش يه اخ نگه... البته خدا همه رو سالم نگه داره ايشاالله
مامان آترین
19 مرداد 90 15:36
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که آدرین جونم حالش خوب شده ایشااله هیچوقت مریضی سراغش نیاد. واسه آترین منم دعا کنید مریض شده تب کرده
مامان علي
20 مرداد 90 0:19
سلام.خدا رو شكر كه پسرتون خوب شده آترين جوووون تولدت مبارك
مامان ایلین
30 فروردین 91 12:06
سلام سلام این پیام امروز توی یه وب خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش