آدرین آدرین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

آدرین عشق مامان

عشقه مامان تب کرده

1390/5/10 13:59
نویسنده : مامانه آدرین
889 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ناراحت

دارم از غصه میترکم  ناراحت    عشقه مامان چند روزی میشه شدید مریض شده 

 

روز 5 شنبه عصر بود که با آدرین رفتیم خونه مامان جونش (مامان بابا)

 

بغل هر کی که میرفت میگفتن که چقد بدن آدرین داغه

 

منم فک کردم ماله دندونشه و زیاد توجه نکردم

 

ولی شب موقع خواب دیدم عشقم داره توی تب میسوزه  گریه

 

تا صبح از ترس اینکه خدایی نکرده عمرم تشنج نکنه میترسیدم بخوابم

 

روز جمعه هم همینطور بود   ناراحت      خدای من تو این تعطیلی دکتر خوبی هم نبود که من عزیزم رو ببرم پیشش

خلاصه شنبه عصر به دکتر رسیدیم   وقتی آدرین رو معاینه کرد گفت سرما نخوره و جاییش هم عفونت

 

نکرده گفتم پس دلیلش چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان سه روزه که این بچه تب شدید داره

 

آقای دکتر هم گفت الان ویروس تب سنجاقکی تو هوا پخشه اگه تا فردا خوب نشد

 

ببرش آزمایشگاه . خلاصه عشقه مامان روز یکشنبه هم بازم تب داشت تا اینکه عصر من و بابا و مامان

جونش( مامان خودم)     بریدمش آزمایشگاه تا از گل پسرم خون بگیرن

 

الهی بمیرم واسه پسرم که چقد گریه کرد        دلم داشت از تو سینه می اومد بیرون

 

حالا خدا رو شکر که خانومه به کارش وارد بود و سریع از آدرینم خون گرفت

 

حالا باید تا عصر منتظر بمونم تا ببینم جواب آزمایش چی هست ؟گریهسوال

 

خیلی نگرانم نگران ، البته آدرین امروز دیگه تب نکرده و مامانم میگه حالش خوبه

 

تو اداره هستم ولی دلم تو خونه است دل شکسته

 

لطفا واسه عشقم دعا کنین که چیزیش نباشه ..........

 

خدای مهربون تو اولین روز این ماه مبارک رمضان قسمت میدم که هیچ نی نی تو دنیا مریض نشه

 

الهی آمین

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)